2011. május 16., hétfő

Mentás paradicsomleves



 Zölddel a fűszerkertem. A tavaly elültetett menta mindenhol kihajtott. Győzöm kicsipkedni a hajtásokat,mert képes az egész kertet ellepni. Nagyon vitális növény,illatos, egészséges hajtásai a föld alatt lopózkodnak, új és új területeket elhódítva.
 Főzés előtt schniddlingért mentem ki a kertbe,meglátva az üde zöld menteleveleket, gondoltam a paradicsomlevest megpróbálom házasítani vele.Az eredmény üde , friss ízű leves.

2 evőkanál olajon 1 evőkanál lisztet kicsit megpirítottam, őrölt paprikával megszórtam és felengedtem házi paradicsomlével.Került bele összevágott schniddling, só, bors, lehelletnyi cukor,hogy ne legyen olyan vad.Mikor felforrt, maroknyi cérnametéltet  dobtam hozzá.Ez már fedővel letakarva  már a hűlő lapon puhult meg.
Az összevágott mentalevelek már csak tálaláskor kerültek bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése